Testimoni, Vivix

Hilangkan Sakit Lutut Dengan Berkesan

Hati mana yang tidak risau bila lihat orang tersayang ibu kita sakit lutut sehingga tak dapat solat seperti biasa. Pergerakan ibu menjadi terbatas dek kerana sakit lutut. Itu mendorong Anie untuk bantu meningkatkan kesihatan ibunya.

Jom kita baca apa ikhtiar Anie

SAKIT LUTUT SEMBUH

Asalnya dulu pertama kali anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak macam biasa, kurang bergerak macam selalu. Rupanya mak tengah sakit lutut, sampaikan mak terpaksa solat duduk, nak bergerak ke sana sini pon susah. Bayangkanlah tengok muka mak menahan sakit, bila nak ubah kedudukan dari duduk kepada berdiri, sedih sangat. Anie pun terus hadiahkan VIVIX tu untuk mak.

.

Alhamdulillah dua minggu mak konsisten minum VIVIX, mak dah rasa kurang sakit. Mak memang seorang ibu yang aktif. Jenis tak boleh duduk diam je walaupun umur dah 58 tahun. Berita yang paling best buat anie ialah mak dah boleh sembahyang seperti biasa, tak perlu duduk lagi. Boleh la pergi masjid berjemaah.

.

Sebulan mak amalkan VIVIX, masa tu Aidilfitri, mak bagitahu berat mak turun hampir 8kg. Patutlah ramai sedara mara dan kawan-kawan mak yang tegur mak nampak kurus, makin lawa. Apa rahsianya? Mak pon jawab “minum la VIVIX”.😍

.

Itulah kisah pertama anie tentang VIVIX. Bersyukur sangat mak memang tiada masalah kesihatan lain. Sehingga sekarang, mak masih lagi konsisten minum VIVIX. Tiada lagi masalah sakit lutut. Terima kasih Allah. Terima kasih shaklee.

INFO VIVIX KLIK DI SINI

Alhamdulillah satu kegembiraan pada seorang anak bila melihata kesihatan ibu bertambah baik. Tiada lagi sakit lutut, sudah boleh solat dan aktif seperti biasa.

Pada mereka yang nak hadiahkan kesihatan buat ibu dan insan tersayang boleh hubungi saya

Jadual makan terbaik akan diberikan eksklusif buat customer tiniebadri.com

Tinie Badri

ID : 927505

(Coordinator)

Pengguna tegar produk Shaklee sejak 2013.

Founder team SHAKLEE GREAT WARRIOR

Aktif sebagai Pengedar Shaklee di Malaysia sejak 2013 hingga sekarang.

Berpusat di Tg Malim, Manjung Perak dan Selayang.

SMS/Whatsapp/Call : 012-2812952
POSTAGE SELURUH MALAYSIA INDONESIA SINGAPORE BRUNEI

Tagged ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *