Vivix

Harga Vivix, Info Lengkap Vivix

Ramai mengetahui Vivix merupakan produk “hot” Shaklee. Wanted selalu tak kira masa dek kehebatan kandungan dan teknologinya. Semestinya, anda Nak tahu juga info lengkap Vivix supaya jadi lebih yakin nak ambik Vivix betul tak. Kemudian kita kongsikan berapa Harga Vivix Apakah Kandungan Utama Vivix Minuman botani lazat yang mengandungi campuran 4 bahan botani khas Shaklee termasuk – Polygonum Cuspidatum –…

Read More

Ibu Hamil

Cara Mengatasi Keputihan Semasa Hamil Elak Bahaya GBS

Keputihan Semasa Hamil, Bahaya ke? Saya pernah mengalami masalah keputihan semasa hamil anak kedua 7tahun yang lepas. Rasa tidak selesa, rimas dan risau antara yang membelenggu saya ketika itu. Saya adukan pada Doktor semasa pemeriksaan rutin. Dan Doktor mengambil sampel keputihan dan prosedurnya seperti prosedur pap smear. Bagi saya agak pedih. Dan saya mengalami pendarahan kecil bleeding) selepas itu. Nurse…

Read More

Set Kesihatan, Testimoni

Darah Haid Banyak Dan Berpanjangan Akibat Dinding Rahim Tebal

Anda pernah tak mengalami DARAH HAID BANYAK dan HAID YANG LAMA iaitu berpanjangan. Letihnya rasa, nak cramp rasa perut. Muka pucat. Malah keletihan dengan rasa yang tidak selesa berkali-kali menukar pad nak mengelakkan “kebocoran” terkena baju dan sebagainya. Agak sukar untuk tentukan pendarahan haid banyak atau berlebihan secara objektif. Namun, di sini ada satu panduan asas: jika pad atau tampon anda penuh dengan darah…

Read More

Kanak-kanak, Set Kesihatan

Tanda-tanda Anak Terkena Penyakit HFMD Penyakit Tangan, Kaki dan Mulut

Sejak akhir-akhir ini penyakit HFMD atau Penyakit Tangan Kaki Mulut Semakin mengganas. Di Pulau Pinang katanya dah sampai 1,616 kes penyakit kaki, tangan dan mulut ni! Banyak tu! Berpuluh taska pun dah ditutup. Sebagai ibubapa yang prihatin kita perlu tahu apakah tanda-tanda anak terkena penyakit tangan kaki mulut atau HFMD. Pengenalan Penyakit Tangan, Kaki dan Mulut (HFMD) adalah penyakit jangkitan…

Read More

Kesuburan

Ingin Hamil, Ikhtiar Hamil Ini Akhirnya Berjaya

Bagi mereka yang ingin hamil pastinya pelbagai tips ikhtiar hamil yang dilakukan. Selagi ada usaha dan ikhtiar selagi itu tak putus harapan. Ikuti kisah ini, iaitu kisah saya sendiri yang ingin hamil. Lebih kurang tiga tahun pelbagai usaha untuk hamil dilakukan akhirnya berjaya. Penantian satu penyiksaan. Dulu saya mendengar je ungkapan ni tapi tak pernah benar benar merasainya. . Saya…

Read More

Tenaga

Tambah Tenaga Dengan CoQ-Trol Plus

Berita baik bagi anda yang mencari suplemen vitamin untuk tambah tenaga, elak letih lesu dan juga untuk menguatkan otot jantung. CoQ-Trol Plus daripada Shaklee kini kembali. Kalau dulu dikenali dengan nama CoQ-Health, kini dengan formulasi yang lebih baru dan lebih hebat. Kalau dulu coq datang dengan kandungan coq10 sebanyak 28mg sebiji tapi kini dengan kandungan coq10 sebanyak 100mg melengkapi keperluan…

Read More

Vivix

Vivix Shaklee Harga Promosi Terbaik

Ramai yang bertanyakan Vivix Shaklee Harga Promosi terbaik berapa ye? Hari ni Tinie akan kongsikan bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee harga murah harga terbaik jimat lebih 20% dalam masa yang sama dapat bimbingan cara makan yang betul dan kesan yang terbaik. Saya pasti bila ramai yang dah tahu betapa bestnya Vivix Shaklee ni, betapa ia banyak membantu masalah kesihatan yang…

Read More

Vivix

Pengalaman Resdung, Migrain dan Gastrik di Tahap Kritikal.

Ini kisah seorang guru yang berkongsi pengalaman menangani penyakit resdung, Migrain dan Gastrik yang mana dikatakan di tahap kritikal. Pastinya penyakit-penyakit ini menimbulkan rasa sangat sakit dan tidak selesa. Mari kita ikuti pengalaman yang dikongsikan ini. Assalamualaikum W.B.T.. Saya Ayu Adyani Ab Rahman, berumur 33 tahun dan berasal dari Kota Bharu. Saya berkerja sebagai guru dan memiliki 3 orang anak.…

Read More

Kayap

UBAT KAYAP PALING MUJARAB

Bagi mereka yang tahu derita penyakit kayap ini bagaimana, mesti akan tercari-cari apakah ubat kayap yang paling mujarab. Apa saja yang dicadangkan oleh orang orang sekeliling ingin dicuba. Malah ada pelanggan saya yang mendapatkan air penawar bagi mengubati penyakit ini. Ikhtiar bagi mengurangkan kesakitan. Yang bertukar dari satu ke satu klinik pun ada. Tapi kata seorang customer kebiasaannya ubat yang…

Read More

Kayap

KAYAP: TANDA-TANDA DAN KOMPLIKASI

tanda kayap

Bagi merawat penyakit kayap kita perlu tahu apakah tanda-tanda penyakit kayap. Dengan mengenalpasti penyakit  ini akan dapat membantu kita dapatkan rawatan lebih awal. Yang saya paling ingat mak cakap kalau kena KAYAP = BAHAYA. Tak boleh dibiarkan, kena berubat. Orang dulu-dulu cakap kalau kat luar kulit tu dah nampak merebak sebenarnya kat dalam lagi teruk. Betul ke? Saya selalu dapat…

Read More