Kayap, Testimoni, Vivix

Rawat Kayap Di Bahu Sehingga Sembuh

Kayap di bahagian bahu, leher antara kes kayap yang sering saya dapat. Dan warga tua adalah golongan yang berisiko mendapat penyakit kayap. Kebanyakan mereka yang menghubungi saya bertanyakan set kayap adalah mereka yang dah mencuba rawatan lain tetapi masih belum sembuh. Seperti Encik ini yang bertanyakan untuk ayahnya. “Assalam… Puan tinie… Saya nk tnya set suplemen kayap… adakah ia bentuk…

Read More

Pengedar Shaklee Kawasan, Pengedar Shaklee Selayang, Pengedar Shaklee Tanjung Malim, Vivix

Pengedar Vivix Shaklee Yang Aktif & Komited

Anda mencari pengedar Vivix Shaklee yang aktif dan komited? Ye saya di sini sedia membantu anda! Hubungi Saya : H/P : 012-2812952 (Klik untuk terus ke inbox whatsapp) ID : 927505 Facebook : Tinie Badri Blog: https://tiniebadri.com Email : hartini.badri@gmail.com Nak tanya vivix terus?klik 👇 -VIVIX- Siapa Saya? Hai, saya Puan Hartini Binti Badri atau lebih dikenali sebagai Tinie Badri. Dan…

Read More

Set Kesihatan, Tenaga, Testimoni, Vivix

Gatal-gatal Hidung Resdung Tiada, Badan Lebih Cergas Bertenaga

Pada mereka yang mengalami gatal gatal hidung akibat resdung mesti rimas kan. Membuatkan diri terhalang untuk menikmati makanan tertentu. Banyak makanan nak kena pantang tambah-tambah makanan yang ada belacan atau seafood. Bekerja dan berulang alik ke tempat kerja yang jauh setiap hari buat badan letih dan penat. Boleh stress jugak dibuatnya. Alhamdulillah dua masalah ni dapat diatasi oleh suami puan…

Read More

Info Kesihatan, Testimoni, Tips, Vivix

Pengalaman Bersalin Ceaser Kali Ketiga, Beza SANGAT!!

Alhamdulillah saya dah selamat melahirkan anak ketiga pada 1/10/2018 baru-baru ni. Hari ni saya nak kongsikan pengalaman bersalin ceaser kali ketiga yang mana walaupun sama bersalin secara pembedahan seperti anak2 sebelum ni tapi tetap ada perbezaannya. Kata orang setiap anak ada cabarannya masing-masing kan. Mungkin juga kerana jarak anak kedua dan ketiga ini 7tahun jadi ada prosedur yang dah lain…

Read More

Set Kesihatan, Testimoni, Vivix

Cara Sembuhkan Luka Kencing Manis Elak Kaki Dipotong!

Antara kesan yang terpaksa dihadapi oleh pesakit kencing manis ialah luka lambat sembuh. Bagi pesakit kencing manis mesti nak tau cara sembuhkan luka kencing manis untuk elak dari kaki dipotong. Ye satu yang menakutkan bila dengar kaki terpaksa dipotong bila luka melarat. Sebab tu tak kira luka kecil ataupun besar jangan dibiarkan, kena dapatkan rawatan awal. Pesakit kencing manis juga…

Read More

Set Kesihatan, Testimoni, Vivix

Awas Darah Keluar Dari Payudara & Ketulan Ketumbuhan Simptom Barah Payudara

Darah keluar dari payudara merupakan antara simptom barah payudara. Bagaimanapun kadangkala ianya adalah tanda jangkitan. Oleh kerana itu pemeriksaaan lanjut perlu dilakukan bagi memastikan punca darah keluar dari payudara. Bagi wanita ini tak cukup dengan tanda keluar darah dari payudara, satu lagi simptom barah payudara yang mendebarkannya bilamana pemeriksaan lanjut menunjukkan ada 2 ketulan ketumbuhan di sekitar payudaranya. Mari kita…

Read More

Set Kesihatan, Testimoni, Vivix

Rahsia Luka Bersalin Cepat Sembuh & Kembali Cergas Selepas Bersalin

Bagi ibu yang baru melahirkan bayi adalah satu harapan yang besar agar luka bersalin cepat sembuh samada bersalin secara normal atau pembedahan dan badan terasa lebih cergas selepas bersalin. Perit rasanya jika luka lambat sembuh apatah lagi jika luka bersalin operation bernanah atau berair. Bukan saja beri kesan pada kesihatan ibu tapi juga pada emosi ibu sekaligus mengganggu ibu untuk…

Read More

Set Kesihatan, Testimoni, Vivix

Slip Disc Minor, Tanpa Pembedahan Kini Boleh Bersukan Kembali

‘Slipped disc’ atau cakera tergelincir dikenali juga sebagai ‘herniated dics’ adalah keadaan yang mana cakera yang terletak di antara tulang belakang kita telah terkeluar dari tempat asalnya. Ini menyebabkan tak selesa dan sakit dan jika keadaan menjadi teruk memerlukan pembedahan. Ini kisah bagaimana Slic Disc Minor sembuh tanpa pembedahan. Dayang seorang yang aktif. Sebagai seorang guru, punya ketinggian 143 dan…

Read More

Testimoni, Vivix

Rahsia Kekal Cergas Di Usia Emas

Kesihatan yang baik di usia emas adalah anugerah yang tidak ternilai. Kata orang biasanya dah tua-tua ni macam-macam lah penyakit yang singgah. Tambahan pulak kalau jenis yang tidak menjaga makan dan tak jaga lifestyle. Apakah rahsia untuk kekal cergas di usia emas? Mari kita ikuti kisah Puan Afizah yang dah nak masuk 60tahun pun, usia tubuh badan ialah 51tahun. Bila…

Read More

Testimoni, Vivix

Hilangkan Sakit Lutut Dengan Berkesan

Hati mana yang tidak risau bila lihat orang tersayang ibu kita sakit lutut sehingga tak dapat solat seperti biasa. Pergerakan ibu menjadi terbatas dek kerana sakit lutut. Itu mendorong Anie untuk bantu meningkatkan kesihatan ibunya. Jom kita baca apa ikhtiar Anie SAKIT LUTUT SEMBUH Asalnya dulu pertama kali anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak…

Read More